tisdag 5 oktober 2010

Walter Crane



Walter Crane The fox and the grapes Baby's own Aesop

4 kommentarer:

  1. Vilka fina rävar du har här! Walter Crane är en riktig favorit. Jag har inga rävar, men har klätt in en kartong med ett papper mönstrat med hans svanar. Har glatt mig varje dag i många år nu.

    SvaraRadera
  2. Nora: Ja... Jag samlar på rävar också. Räven är liksom mitt "eget" djur. Inte som jellonet som jag fotograferade åt far. Annars kanske jag kunde ha gjort en jellonblogg. Jellon finns så många av. Men hur många rävskulpturer finns det... Kul att du hittade hit!

    SvaraRadera
  3. Du har sett den hemlösa inne i stan väl? http://norasparaply.wordpress.com/2009/07/13/hemlos-rav/ Den skulle du kunna fotografera alldeles underbart tror jag.

    SvaraRadera
  4. Nora: Jag har inte sett den hemlösa i verkligheten men väl på bild flera gånger. Och Billgrens "Saknad räv" som jag tycker så mycket om, men inte hittat några bra bilder på...

    SvaraRadera